Identity area
Reference code
CR AN CR-AN-AH-CA-001108
Title
Indice del archivo de la ciudad de Cartago desde 1607 hasta 1806. Inventario general de los papeles e instrumentos públicos del Archivo de Cartago desde 1600 hasta 1806. Inventario de los protocolos y demás instrumentos públicos del Archivo de Cartago desde 1806 hasta 1813. La Junta Gubernativa ordena al archivero de Cartago que proceda a separar los protocolos y causas pertenecientes a San José y Alajuela 31 de agosto de 1822. Inventario de los papeles de San José. Inventario de los papeles de Alajuela.
Date(s)
- 1805-11-30 (Creation)
Level of description
Item
Extent and medium
Context area
Name of creator
Biographical history
Repository
Archival history
Immediate source of acquisition or transfer
Content and structure area
Scope and content
Appraisal, destruction and scheduling
Accruals
System of arrangement
Conditions of access and use area
Conditions governing access
Conditions governing reproduction
Language of material
Script of material
Language and script notes
Physical characteristics and technical requirements
Finding aids
Allied materials area
Existence and location of originals
Existence and location of copies
Related units of description
Notes area
Note
Lengua: spa